czwartek, 10 marca 2016

Krótko, zwięźle i na temat, czyli.... o minionym miesiącu słów kilka.

Co u mnie?, dzieje się;D Jeju, już miesiąc minął. Nawet nie zdążyłam się obrócić;) Ale z miłą chęcią opowiem Wam po krótce, co się wydarzyło;)
Jak się już zapewne domyślacie, skończyłam staż, zaniosłam papiery do urzędu. Nie zatrudnił mnie, lecz kazał mi się samej zwolnić i szukać nowej roboty. Ale, nie załamałam się, mam już nową pracę, koleżanka, która tam pracowała wcześniej, mnie wkręciła;). Teraz robię na infolinii w jednej ze znanych firm;) W pracy jest fajna atmosfera. Poznałam nowe osoby, studentów, w średnim wieku, na różnych etapach życiowych:) Jeden chłopak, który tam pracuje, mi się spodobał;) Może wreszcie coś się zmieni w moim życiu;) Po 2 tygodniowym szkoleniu i nauce, jutro samodzielnie zasiądę na słuchawkę:) Mam nadzieję, że sobie jakoś poradzę:) Pozatym, zjazdy były udane, przenocowałam dziewczyny, impreza też i nawet poznałam sobie kolegę, z którym już nie utrzymuję kontaktu. Mam nadzieję, że zaliczyłam całą sesję.  Byłam na planecie singli b fajny film, polecam;D Tydzień temu byłam na kręglach;). Było extra, poznałam nowe osoby;D, i znów miałyśmy przygodę. W ten weekend mam zjazd, i znów zapowiada się ciekawie;). Pizza, winko i pamiętniki z wakacji. Poprawiłam rozdział, mam nadzieję, że mi go zaakceptowała w końcu. Piszę z wieloma chłopakami na jednym z portali społecznościowych ale nie widzę w tym dalszego sensu. Pisze tak tylko bez celu. Teraz koleżanki założą mi nowy profil, może kogoś sb w końcu znajdę. Ktoś się na mnie mści. Ktoś mi sie włamał na konto społecznościowe i wypisuje do dziewczyn niemoralne rzeczy. Na szczęście się uspokoiło, jak na razie;D
Dziś tylko tyle, może następnym razem więcej opiszę;)
Tymczasem, trzymajcie się ciepło;D

1 komentarz:

  1. Cześć ♥ Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :)
    http://daydanielaltanwing.blogspot.com/2016/03/lba-2-3.html
    Pozdrawiam, Iparis ♥

    OdpowiedzUsuń