sobota, 24 listopada 2012

W nieciekawy i zapewne ciężki dzień, opracuj i włóż odrobinę najlepszej i najciekawszej dla ciebie formy rozweselania. Zobaczysz, humor poprawi ci się w mgnieniu oka

Witam Was cieplutko, moi drodzy czytelnicy;) Chociaż za oknem nieciekawo, deszczowo i mglisto, i dla mnie zapowiada się ciężki dzień pełen nauki, postaram się nieco poprawić humor. Najprostszym sposobem jest zjedzenie kilka kawałków czekolady, ale na mnie to nie działa. Oglądanie kabaretów też nie zawsze mi pomaga Dlatego opracowałam inne rozweselające strategie:
 A więc do obejrzenia, polecam film Nasza Russia z 2010r. Komedia jest prześmieszna. Opowiada historię o złotych jajach Czyngis-chana, oraz o losach dwóch nieudacznych robotników i ich szefa. Tak więc polecam;) Nasza Russia 2010
Dla osób, które wolą sb czegoś posłuchać, polecam spokojne melodie. Jeśli chodzi o mnie to lubię słuchać zazwyczaj piękne utwory (z muzyki klasycznej, utwory Piotra Czajkowskiego typu Jezioro Łabędzie czy Dziadek do orzechów ). Natomiast z muzyki popularnej, słucham utworów Nickelbacka typu Lullaby czy Trying not to love you. Możecie myśleć co chcecie, ale lubię słuchać też starych piosenek disco polo (tych z 1997r.) Właśnie z tego klimatu, nastrój poprawia mi  piosenka Maxela - Uśmiechnij się, i ją chciałabym Wam zadedykowaćMaxel Uśmiechnij się
Wypowiedzcie się w komentarzach co was rozwesela w dni takie jak dziś. Pozdrawiam;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz