wtorek, 27 listopada 2012

Zainteresowania - są częścią naszego życia, umilają czas, sprawiają że jesteśmy wyjątkowymi osobami. Warto mieć ich jak najwięcej, chociażby dlatego, aby poszerzać swoje horyzonty. Muzyka - moja miłość i pasja

Witam Was serdecznie;) Dziś napiszę troszku o moich zainteresowaniach.
Są one szerokie, począwszy od oglądania jednego z dziesięciu, (uwielbiam ten program) poprzez oglądanie różnistych filmów, trochę modą, motoryzacją, (szczególnie szybkimi i pięknymi samochodami), gotowaniem, czytaniem czasopism popularnonaukowych,  w sumie wszystkim po trochu.
Zacznę nieco o muzyce. Otóż jest ona częścią mojego życia. Doskonale poprawia nastrój, podnosi na duchu, czasem potrafi też przygnębić. Przypomina o pięknych ale też i złych chwilach. Pozwala na przeniesienie się w świat swoich marzeń i ukrytych pragnień. Warto znaleźć swój gatunek słuchanej muzyki, gdyż tylko taki, może nas w pełni usatysfakcjonować. Ja lubię słuchać muzyki pop , również techno, muzyki granej w klubach. O klasycznej muzyce i disco-polo już wiecie. Nie przepadam za hip-hopem i ostrym rockiem. Wolę wesołe klimaty, gdyż mam dystans do siebieXD. Bardzo lubię słuchać radia internetowego discoparty, a dokładniej kanału klubowego. On prostu wymiata;) Dlatego zachęcam do słuchania discoparty.pl i zmykam bo czasu mam dziś niewiele.  Pozdrawiam;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz