piątek, 23 listopada 2012

Złe wydarzenia zostaw za sobą daleko, doceń to, co najcenniejsze-przyjaźń drugiego człowieka


Postanowiłam choć raz
nie myśleć o tym co kiedyś było.
Co przeżyłam, w większości złego.
Dlatego odetnę się od złych wspomnień
i o dobrych chwilach nadmienię,
gdyż tylko o takich powinniśmy pamiętać,
Dla mnie najcenniejsze były
chwile spędzone z przyjaciółkami.
Tych wydarzeń nigdy nie zapomnę,
kiedy miałyśmy wspólne tematy
i spędzałyśmy razem czas
chodziłyśmy na zakupy
i śmiałyśmy się ze swoich żartów.
Teraz kiedy jestem daleko,
w głębi duszy oczekuję spotkania z nimi
Tylko one potrafią docenić prawdziwą wartość człowieka,
nawet po wielu miesiącach nieobecności nie opuszczają mnie,
są ze mną na dobre i złe,
Cenią mnie taką, jaka jestem,
Moje przyjaciółki,
są dla mnie skarbem największym.
Razem stanowimy zgrany, silny zespół
osobno jednak ujawnia się nasza słabość.
Dlatego będę pielęgnować tą przyjaźń,
aby nie zanikła bezpowrotnie.
Dla nich właśnie dedykuję piosenkę Aury Dione - Friends;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz