wtorek, 22 grudnia 2015

Już za chwileczkę, już za momencik - święta, a u mnie spokój;) Najlepszych świąt życzę;D

Heja Kochani;D Ubiegły tydzień minął dość nerwowo, ze względu na pisanie pracy, musiałam oddać cały rozdział, więc cały tydzień się tym zajmowałam. Ale, w zamian za to, weekend miałam niesamowity.
W czwartek, byłam w netto, gdyż już nie miałam nic do jedzenia, musiałam się zaopatrzyć. Jednak, tego dnia, coś źle się czułam i nic do chłopaka nie zagadałam. Ustawiłam się w kolejce do niego, ale na moje szczęście, przyszła jego koleżanka i zawołała do drugiej kasy, gdyż kolejka się duża zrobiła,. On to zauważył I się zasmucił. W piątek, znów tam poszłam, gdyż miałam na celu kupić minidrzewko, które tylko tam można kupićJ. I wiecie co? On, tego dnia też tam był;D. Jak mnie zobaczył robiącą zakupy, sam podszedł do mnie I powiedział:” Dzień dobry, Cześć”, na co mu odpowiedziałam “Cześć”. I kurcze, uciekł mi, gdyż się speszył I zawstydził. Ale, przyznajcie ze mną szczerze, że postęp w naszej relacji jest;) Kurcze, mogłam do niego zagadać jeszcze. Myślę, że okazji będzie sporo;D. Na chwilę obecną, nie zawracam sobie głowy pisaniem z chłopakami, dałam sobie z tym spokój na jakiś czas;)
W ten weekend miałam zjazd, nocowałam od piątku w tym celu koleżanki. W sobotę miałam seminarium i inne zajęcia. Tego dnia, trzasnęłyśmy  sobie po winku cincin;) Było niesamowicie dobreJ. Na imprezie nie byłyśmy ale w niedzielę za to były zajęcia do późnej nocy, I niezapowiedziane zaliczenie z jednego przedmiotu:/. W poniedziałek, po pracy, udałam się z koleżanką do galerii na oglądanie propozycji prezentów dla bliskich;). Dziś też w tym celu pójdę, ale sama, w końcu to już ostatni dzwonek, na kupno prezentówJ. A jutro, wracam do rodziców, aby pomóc mamie w przygotowaniach do świąt I ogólnie, żeby spędzić z rodziną ten świąteczny czas;).

Życzę Wam Kochani zdrowych, spokojnych I rodzinnych świąt, przepełnionych radością w sercu I pięknych chwil, niespodziewanych gości i miłości;) Po świętach, postaram się napisać kolejny post;) Do zobaczenia po świętach;D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz