niedziela, 10 stycznia 2016

"Upływa szybko życie, jak potok płynie czas. Za rok, za dzień, za chwilę, razem nie będzie nas" :)Tą niezwykle piękną i treściwą piosnką dziś rozpoczynam

Cześć;D Co u mnie? Przeczytajcie:)
Tydzień upłynął mi b szybko i dość nudno. Tematem minionego tygodnia był staż, spotkanie z koleżanką, rozmowa przez tel z kolegą oraz wolne w środę i leniwy weekend połączony z wizytą u Pani Promotor.
Mówią, że porządek w domu to porządek w życiu. Poszłam tym tropem i ostatnio w środę posprzątałam w szafie i na półkach. Poukładałam wszystkie rachunki itp. Teraz łatwiej się we wszystkim odnajdę. W pracy, postąpiłam podobnie.
W poniedziałek, wtorek i piątek, spotkałam się z koleżankami. Z jedną z nich byłam w chińskiej patelni, zobaczyła też w końcu gdzie pracuję i w jakich warunkach, pomogłam jej w szukaniu adresu. Z drugą miło spędziłam czas w dwa dni. Koleżanka, pokazała mi nowe okolice;) Było b pozytywnie i fajnie. To b pozytywna osoba;D Z nią zawsze b dużo się śmieję;D Ma niesamowite teksty.
Na chwilę obecną, rozmawiam przez tel z takim jednym kolegą. Miał on mnie odwiedzić w piątek, ale nie wyszło. Jeszcze mnie odwiedzi;D Do netto powinnam się kiedyś przejść. Muszę przestać pisac na portalu społecznościowym z takim jednym fagasem, a będzie dobrze;)
W szkole, pani promotor dowaliła mi b dużo poprawek. Ale też i naprowadziła mnie na nowy tok myślenia. Kto wie, może wreszcie coś napiszę.
Szukam sb powoli innej roboty, najlepiej na pół etatu, ale nic ciekawego nie znalazłam.Zaczekam chwile, może w końcu znajdę coś ciekawego, i uwolnię się od tego pana, który uważa się za najważniejszego na świecie, z którym wgl nie mogę się dogadać i który wszystko wie najlepiej. Chociaż, ostatnio nasze relacje się bardzo polepszyły. Kto wie, jak będzie dalej:)
Tymczasem, zagłębiam się w czytanie książek psychologicznych i oglądanie komedii romantycznych lub melodramatów, co od zawsze mnie interesowało. Natomiast w wolnym czasie, rozwiązuję sb krzyżówki;)
To tyle na dziś, mam nadzieję, że w moim życiu wszystko się ułoży i będę szczęśliwa. Do następnego postu;D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz